דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא רק בים - זיפות גגות 

מאת    [ 05/08/2011 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1886 פעמים ]

מכירים את זה שאתם חוזרים מהים והיה לכם ממש כיף ואתם נכנסים שכופים לאמבטיה ומתקלחים מהר רק כדי להגיע למיטה לישון, ואז שנייה אחרי שיצאתם נקיים מהמקלחת אתם מגלים שנדבקה לכם זפת לרגליים ושיש לכם כתם עגול, שחור ומעצבן על הרגל? זה כבר אומר ששנת הצהריים שלכם נדחתה בחצי שעה לפחות – עד שתמצאו בבית טרפנטין או משהו אחר כדי להוריד אותה, ועד שתנקו את הכתם ואז תתקלחו שוב בגלל הריח של הטרפנטין..... אוף.... הלכה השינה בגלל הזפת הזאת!

היתרונות שבזפת

כן, היתרונות שבזפת...

החומר השחור הזה שנדבק לכם לרגליים בים ומתעקש לרדת מהן הופך לידידותי ומאוד חשוב לנו כשמדובר בגג של הבית שלנו. על הגוף אנחנו מעדיפים שהזפת לא תהיה אבל על הגג דווקא כן. זיפות גגות היא אחת השיטות היותר ישנות ויותר מוצלחות לאיטום גגות. כאשר ''מורחים על הגג שכבה של זפת חמה היא מתייבשת ומתקשה והופכת לחומר איטום מצוין לגג.

זיפות גגות בזפת חמה

זיפות גגות בזפת חמה מומלץ לעשות מדי מספר שנים, וכדאי לעבור מדי פעם ולראות שהזפת עדיין אטומה ואוטמת היטב את הגג. אם יש רטיבות או חשד לנזילה כדאי לעלות לגג ולבדוק היכן יש בעיה בזיפות.

כאשר מזפתים את הגג במקרה של נזילה כדאי כבר לחשוב על זיפות הגג באופן מלא, למרות שאם הגג זופת באמצעות זפת חמה ניתן להשלים זפת חמה רק במקום הסדוק או הנוזל. כאשר אתם מגלים איזושהי נזילה או רטיבות, כדאי לשקול לזפת את הגג באופן מיידי ולא לחכות לזיפות גגות המסורתי של החורף, כי יכול להיות שעד שתגיעו לחורף תעשו נזק רב יותר, ובנוסף זיפות הגגות בחורף יקר יותר משום שיש לו יותר ביקוש בעונה זו.

לסיכום

לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות לכך – זיפות גגות באמצעות זפת חמה היא שיטה מסורתית אשר עובדת טוב ומשרתת היטב את המטרה שלה. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

חשוב לזכור שאחרי זיפות הגגות יש לבצע הלבנה של הגג, מכל מיני סיבות אשר חלקן הן מניעה של קרינה חזקה של שמש וכן מניעה של התפוצצות הזפת. בעלי בתים פרטיים וועד בית של בתים משותפים – מהרו עוד היום לבדוק את מצב הגג של הבית שלכם ופעלו לזיפותו במידת הצורך.

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת המספקת בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ. המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב